2010. június 21., hétfő

4.Fejezet: Jasper képessége

>Lily Szemszöge<

Meguntam a napozást és a fürdőzést...
Felvettem a rövidnadrágomat és elindultam felfedezőútra.
Már mélyen az őserdőben jártam amikor morgásra lettem figyelmes a fejem fölött.
Felpillantottam...Egy hatalmas puma ugrott le elém...
-Te jó ég!-Sikoltottam.-Jasper!!!
Egy suhanó lény a fához csapta a vadállatot.Jass volt az.
-Ne Jasper!Ne öld meg!-Mondtam.
-Ne öljem meg?!-Kérdezte.
-Ne...-Ráztam meg a fejemet.
A puma egyszer csak...összeesett.
-Nyugi...nem halt meg.Csak alszik.-Mondta Jass.
-Köszönöm...-Mosolyogtam rá.
Remegő lábakkal mentem a puma mellé.
-Nem tudtam hogy a képességem hat az állatokra is...-Rázta meg a fejét Jasper.-Vagyis...Még nem próbáltam rajtuk.
-Nem akarod gyakorolni a többi állaton is a képességed?-Kérdeztem miközben végig simítottam a jellegzetesen mintás, puha bundán.
-Oké...Ha akarod.-Mosolygott rám.
Ezzel ketten elindultunk az erdő felfedezésére.
Sok érdekes állatot figyeltem meg testközelből; boát, anakondát, lajhárt, tapírt, pókokat, valami láma félét, kolibrit, papagájokat és még rengeteg sok gyönyörű állatot...
Aztán amikor a nap már lemenőben volt visszamentünk a házhoz...
-Hát Ti meg merre jártatok?-Kérdezte mosolyogva Senna amikor megpllantott minket.
-Felfedeztük az állatokat...És az erdőt.-Mondtam.
-Aha...Egy csomó állatot néztünk meg testközelből.-Bólogatott Jass.
-Hála a képességének.-Böktem oldalba Jaspert.
Ekkor érkezett meg Jake, Paul, Kachiri, Edward és Emett.
-Sziasztok!-Köszöntek.
Paul odajött hozzám és megcsókolt.
-Merre jártatok?-Kérdeztem Paultól.
-Felfedező úton voltunk.Találtunk egy tök jó kis barlangot.-Mondta.-És Te?
-Jasperrel felfedeztük az erdő állatvilágát.Képzeld!Az állatokra is hat a képessége...-Mondtam mosolyogva.-Előtte meg fürődtünk a folyónál.
-Gyönyörű ez a hely...-Mondta Paul.
-Bizony...-Néztem körül.-Nekem is nagyon tetszik!-Bólogattam.
-Na jó...Mi megyünk a szobáinkba.-Mondta Edward majd az egész Cullen család eltűnt.A három amazon és Jake is lelépett.
Paul és én is felmentünk a kis lakosztályunkba.
Kint ültünk az "erkély"-en.
Paul ölében ültem és a gyönyörű, csillagos eget néztük...
-Annyira szép...-Suttogtam.
-Igen...-Bólintott Paul.-Hasonlít Rád...-Mondta majd egy csókot nyomott a nyakamra.
csendesen néztük az eget.Majd én elaludtam...
Csak annyit érzékeltem, hogy erős karok felemelnek, bevisznek, az ágyra fektetnek majd valaki mögém fekszik és átölel...
Aztán bele zuhantam a feneketlen mélységbe..........

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó volt és a vége olyan romantikus szerintem már várom mikor hozod a folytatást.
    Puszi Encike

    VálaszTörlés
  2. Szia!Áh az első rendszeres olvasóm:):)
    Hát ez olyan..."Mellék" blog.Nem sűrűn írom de sietek...Csak a Te kedvedért:):)
    Puszi!
    GoOofy

    VálaszTörlés
  3. Szia most már nekem is, jó kis történet ,én is elmennék megnézni az amazonokat ,csak engem ki védne meg tőlük

    VálaszTörlés
  4. Majd én XD
    Áh...Hát biztos jó buli lenne:)
    És mostmár a Te kedvedért is:):)
    Puszi, GoOofy

    VálaszTörlés