2010. június 20., vasárnap

1.Fejezet: Senna, Zafrina, Kachiri

>LILY SZEMSZÖGE<

-Hé!Jöttök filmet nézni?-Kérdeztem a többieket.Akik egy fejrázással elintézték a dolgot.
-Hát jó...-Vontam meg a vállamat.
-Csak ketten nézzük!-Ugortam át hátulról a kanapé támláját.Pont Emett mellé huppantam le.
-Lily!Olyan vagy mint egy macska!-Nevetett Emett.-Hát még ha vámpír leszel...
-Azért irigyellek titeket!Nessie-t ahogy a fákon végzi azokat az akrobatikus mozgásokat, a képességeitek...és a gyorsaságotok...Elképesztő!...Én soha nem tudtam...tudnék ilyeneket csinálni...Korlátozva vagyok, sajnos...-Sóhajtottam.
-Hé!Ma este nem fogsz szomorkodni a betegséged miatt!-Ölelt át Emett.
-Oké-oké...-Sóhajtottam.-Mit nézünk?
-Valami táncos filmet.-Vont vállat Emett.
-Jaj Emett!Tudod hogy imádom azokat!-Csaptam össze a tenyeremet.
A film elkezdődött.
A film valahol Dél-Amerikában játszódott, és egy fiatal bennszülött lányról szólt, aki ki akart törni, az őt körülvevő nyomorból. És mivel tehetsége volt a tánchoz, benevezett egy versenyre, ahol megismerkedett egy jóképű, szintén tehetséges fiúval, akiről kiderült, hogy nagyon gazdag. Sok megpróbáltatáson mentek keresztül, és a lánynak a végén teljesült az álma, és New York legpatinásabb színházának egyik táncosa lett.
-Jaj ez nagyon jó volt!-Mondtam amikor vége lett a filmnek.
-Ja...-Vont vállat Emett.
-Annyira jó hely lehet Dél-Amerika...Imádom!-Ábrándoztam el.
-Még nem voltál ott?-Kérdezte Emett.
-A-a...Még nem.-Ráztam meg a fejemet.-Miért Te igen?
-Igen...Mindannyian voltunk már...Az amazonoknál.-Jött be a szobába Nessie.
-De jó nektek!...De kik azok az amazonok?-Vontam fel a szemöldökömet.
-Ők...-Mondta Nessie majd megfogta a kezemet.-Zafrina, Senna és Kachiri.
-Húú!-Mondtam miután elengedte a kezemet.-Tök szépek és milyen magasak!És azok a bőr cuccok...nagyon király!-Mondtam mosolyogva.-...De a szemük...-Nyeltem nagyot.
-Igen...Ők nem állatvéren élnek de nagyon kedvesek!-Szólalt meg mögöttem Carlaisle.
-Jaj!-Rezzentem össze hangját hallva.-Most mond azt hogy direkt szívrohamot akarsz rám hozni...-Mondtam.
Elmosolyodott.-Bocs...-Mondta.
-Áh...Semmi baj...Lassan kezdek hozzá szokni.-Vontam vállat.
-Na szóval...Az amazonok nem vámpírok de ragadozók.Igaz ember véren élnek de amint mondtam nagyon kedvesek.Az esőerdőben laknak és a fákon ugrálnak.Rendkívül jó az egyensúlyuk és remek vadászok.-Ült le mellém Carlaisle.
-Bizony!Kachirivel és Sennával sokat vadásztunk együtt.-Bólogatott Emett.
-Jaaj!Ez annyira tök jó!-Mondtam.
Nessie ásított egyet...
-Ideje lenne lefeküdnötök.-Mondta Carlaisle.
-Igen...Ez jóó ötlet.-Ásított még egyet Nessie.
-Oké...-Álltam fel a kanapéról.-Akkor jó éjt!-Intettem.
-Nektek is!-Mondta Carlaisle és Emett.
Aztán Nessievel elindultunk fel a lépcsőn.
Gondolataim az amazonok körül forogtak.
Aztán befeküdtem a jó puha ágyamba.
Nessie hamarabb elaludt mint Én...Ami nagy rtkaság volt.A betegségem miatt mindig én alszom el hamarabb.
Ismét felrémlett előttem a három amazon képe.Senna, Zafrina és Kachiri...
Aztán elhomályosult körülöttem minden...Testem elnehezült és az agyam is tompább lett.Már nem tudtam gondolkozni.Aztán jött a sötétség...Elaludtam...

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik.Mi Lily betegsége? Várom a folytatást.
    Puszi Encike

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszk.
    Hát tudod a sztori alap írója nem én vagyok, hanem egy barátnőm, Szabina.
    Az eredeti történet linkje itt van: www.lilycullenharper-szabina.blogspot.com
    Ez a történet csak egy sima novellának indult, de én meg kitaláltam egy folytatást.Lly betegségéről én sem tudok semmit.Kérdezd meg Szabinát.=)
    Puszi,GoOofy

    VálaszTörlés