2010. június 21., hétfő

3.Fejezet: Az ásvány

>Paul Szemszöge<

Szélsebesen rohantunk...ÉS még gyorsabban kerülgettünk a fákat.Én, Jake, Emett, Edwar...De Jasper eltűnt...
"Jake!Azt a barlangot még nézzük meg!"-Üzentem gondolatban Jakenek.
"Oké..."-Sóhajtott Jake.
Vissza változtunk és bementünk a barlangba.
-Vigyááá...-Kezdett bele Jake de késő volt.Orra estem egy kicsi kőben.
-Óh a francba!-Csaptam a falra, amiből letört egy darab.Alatta egy kék színű ásvány jelent meg.
-Ez meg mi?-Simított végig Jake a kék ásványon.
-Nem tudom de talán Edw...-Kezdtem bele de nem tudtam befejezni, mert Edward már mellettünk is volt.
-Fogalmam sincs...De talán Kachiri tudja...-Mondta Edward.
-Óh hát itt vagytok!-Jött be Kachiri a barlangba.
-Ez milyen kőzet, Kachiri?-Kérdezte Edward.
-Nem ismerem...De van innen nem messze egy falu...Ott ilyesmi kőből csinálnak ékszereket.-Vont vállat.
-Elmehetnénk most oda?...-Kérdeztem.
-Hát ha gondoljátok elmehetünk...De elég hosszú az út.-Bólintott Kachiri.
Jakkel átalakultunk és már futottunk is a falu felé...
Tényleg jó messze volt.Egy órát futottunk amikor megpillantottuk a falut.
Visszaváltoztunk, felöltöztünk és bementünk a faluba.
Kachiri rögtön egy öreg indiánhoz ment.
Egy számomra teljesen érthetetlen nyelven beszéltek majd Kachiri az öreg kezébe adta a tenyérnyi kőzetet, amit Edward tört le a falból.
-Paul!Saras kérdezi mi a szándékod a kővel?-Nézett rám Kachiri.
-Hát úgy gondoltam hogy egy nyakláncot készítettnék Lilynek...-Mondtam.
-Milyen nyakláncra gondoltál?-Kérdezte Kachiri.
-A medált szerettem volna szív alakúra ha lehet...-Mondtam.
-Rendben.-Mondta.Aztán tovább beszélt Sarassal.
Aztán visszajött hozzánk.
-Saras azt mondta, hogy megcsinálja neked.Pár napig eltart amíg elkészül.-Mondta.
Bólintottam.Aztán indultunk is vissza.
-Biztos szép lesz!-Ütögetett vállba Jake.-Vagyis...Lily tuti örülni fog neki.
-Igen...Remélem.-Bólintottam.
-Ha valóban szeretitek egymást akkor nem kell aggódnod...És ahogy én látom...Lily oda meg vissza van érted.-Mosolygott Kachiri.
-Én is szeretem...-Mondtam.
Aztán átalakultunk és futottunk vissza a többiekhez.

2 megjegyzés: