2010. június 21., hétfő

2.Fejezet: Úticél...

>Lily Szemszöge<

Nem tudom hogy álmodtam-e de azt érzékeltem félálomban, hogy valaki matat a szobámban.Halk sutyorászás és cipzár és fiók húzogatás volt.
Aztán negyed nyolc volt amikor felkeltem.
Jókedvűen mentem be a konyhába...Vagyis mentem volna ha orra nem esek néhány jól megpakolt bőröndben.
-Ki utazik?-Tápászkodtam fel.
-Az egész család.-Sétált felém Rosalie.
-És hova?!-Csillant fel a szemem.
-Dél-Amerikába.Az amazonokhoz.-Mosolygott rám.
Ekkor esett be az ajtón Jake.-Sziasztok!-Köszönt ránk.
-Szia...-Mondtam.
-Neked is jó reggelt, Jake.-Mondta Rose.
-Hé!Sziasztok!-Jött be az ajtón Nessie.Jake mellett megállt.
-De...Hogyha megyünk akkor nekiállok pakolni!-Mondtam.
-Nyugi!Alice és Nessie már mindent összepakoltak!-Szólalt meg mögöttem Carlaisle, ismét a frászt hozva rám.
-Tehát akkor nem álmodtam hogy van valaki a szobámban...-Vakartam meg a fejemet.
-Nem bizony!-Libegett be a konyhába Alice is.
Utána Edward, Jasper és Emett is.
-Tegnap este mondtad, hogy nem voltál még Dél-Amerikában...Úgyhogy megbeszéltünk a többiekkel és foglaltam le jegyeket a félkilences gépre.
-Na...Megjöttem!-Jött be a konyhába Paul.
Míg mindenkinél bőrönd volt Paul csak egy jól megtömött hátizsákot hozott.
-Elég cuccot hozál?...Mindent betettél amit mondtam?-Kérdezte Emett.
-Igen...Habár szerintem nekünk elég lesz a szokásos farmer...-Vont vállat.
-És pólót hoztál szépfiú?-Kérdezte Emett majd egy összegyürt pólót vágott Paulhoz.
-Megnyugtatlak, hoztam!-Dobta vissza Paul a pamutdarabot.
-Akkor...Én felmegyek és felöltözök...-Mondtam inkább majd elindultam fel a lépcsőn.
Nyolcra indulásra készen ült mindenki a taxiban.
Negyed kilenckor megpillantottuk a repteret és aztán már szálhattunk is fel a gépre.
Az út hat és fél órás volt...Paul és Nessie között ültem.
Amikor leszállt a gép hirtelen egy őserdő közepén találtam magam...
Beszáltunk a dzsippekbe amik ránk vártak a leszállópálya szélén.
Egy rövid autóút után megpillantottunk egy nagy házat.A mérete a Cullen házzal vetekedett.Elindultunk a hatalmas kőépítmény felé.
Ismét majd' szívrohamot kaptam amikor három alak ugrott le a fáról, pont elénk.
Felismertem őket: Senna, Zafrina és Kachiri.
-Sziasztok!-Intett Senna.
-Te vagy Lily?-Lépett elém Kachiri.
-I...igen-Bólintottam félénken.
-Isten hozott!-Mosolygott rám.
Megkönnyebbülve felsóhajtottam.
-Gyertek!Megmutatjuk a szobátokat!-Mondták majd bementünk a hatalmas házba.
Én Paullal közös szobát kaptam.Egyszerű volt de gyönyörű...Egy nagy függőágy foglalta el a szoba felét és egy erkélyszerűség...
-Uram Atyám!Hogy fogok én ebben aludni...-Néztem a függőágyra.
-Khm...Úgy érted hogy fogunk Mi aludni ebben?-Karolt át.
-Igen...Bocs...Csak hozzá kell még szoknom.-Bólogattam.
-Majd megoldjuk nyugi!-Ölelt magához.
-Hé Lily, Paul!Jöttök Ti is a folyóhoz?Fürdeni?-Kukkantott be a szobába Nessie.
-Igen, persze!-Bólintottam.
Paul kiment a szobából én meg felkaptam a bikinimet.
Aztán beszálltunk az egyik dzsippbe.
Egy rövid autóút után a kocsi megállt a folyóparton.
Jasper, Jake, Paul, Emett és Edward elmentek az erdőbe.
Alice, Nessie, Én és a három amazon bementünk a langyos vízbe.
Zafrina, Senna, Nessi és Alice felmentek egy fára és a lelógó indákról a vízbe ugrottak.
-Hú!Ezt én is ki szeretném próbálni!-Néztem fel Nessiékre.
-Semmi akadálya!-Mondta Kachiri.Karjaiba kapott és már fent is voltunk a fán...
Én követkztem...Neki futottam és elrugaszkodtam.
Még soha nem féltem semmitől...De most egy kicsit megijedtem.Túl hamar engedtem el a liánt...
Lepillantottam és rájöttem hogy rettentően magasan vagyok.
Aztán már csak két hideg kart éreztem magam alatt.Kinyitottam a szememet.Jasper elkapott.
-Túl hamar engedted el!-Mosolygott rám.
-Tudom...-Nyeltem nagyot.-Észre vettem.
Jass átdobott Alicehez aki lenyomott a víz alá.
Nagyon jól szórakoztunk.
Egész délután kint voltunk miközben a fiúk...

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ismét nagyon jó let a feji. Mit csináltak a fiúk? Várom a folytatást.
    Puszi Encike

    VálaszTörlés
  2. Szia!Köszi:)Hát...Kirándultak meg ilyenek...
    Puszii

    VálaszTörlés